Algemeen

GiG Hard Seltzer opent festivalseizoen 2024 met Koningsdageditie “Orange Anthem”

Wat Heineken en Coca-Cola niet lukt, lukt de Amsterdamse broers Max (26) en Bob (29) Ponsen wel. Hun merk GiG Hard Seltzer maakt een groeispurt door en is sinds begin dit jaar bij diverse supermarkten verkrijgbaar. Maar dat is slechts een deel van hun succesverhaal. Het succes kwam op gang volgens Bob omdat “Heineken en Coca-Cola niet de binding hebben met de doelgroep, die wij wel hebben. Mijn broer en ik zijn ervan overtuigd dat GiG de populairste drank onder Millennials en Gen Z gaat worden. Het komende festivalseizoen zijn we op tal van festivals aanwezig. Iets dat normaal gesproken alleen voor grote corporates is weggelegd, maar het is geweldig om te zien dat festivalorganisatoren ons merk omarmen en ons die kans geven. Hard Seltzer is verfrissend en koud in blik op z’n best – en juist dat is op festivals heel handig”.

 

Koningsdaggekte bij GiG

Bob Ponsen “Waar we vorig jaar in de laatste vijf dagen voor Koningsdag meer dan 150.000 blikken zelf met onze eigen bussen rond brachten, zitten we nu twee weken van tevoren al op 250.000 verkochte blikken. Dit is een enorme groei vergeleken 2023.. 

 

GiG Orange Anthem

Speciaal voor Koningsdag 2024 lanceert GiG de Orange Anthem met een verfrissende orange smaak om de ultieme Koningsdag mee te beleven. Bob “De Orange Anthem vliegt de deur uit en dat is mooi om te zien. Dat snap ik ook wel, want de verbeterde smaak is, al zeg ik het zelf, nu nog lekkerder. Dat is trouwens iets wat we altijd horen dat onze smaken zo goed zijn, echt gaaf”.

 

Iedereen een GiGje

Verkrijgbaar bij Slijterij Het Borreluur

Hurksestraat 44 | Eindhoven

www.hetborreluur.nl


Uw reactie




AGENDA

Activiteit doorgeven? Klik hier.


Meld je aan voor onze nieuwsbrief!